Subscribe:

sobota, 7 stycznia 2012

Powitać :)

Witam Cię na moim blogu. Znajdziesz tu wiele – mam nadzieję – przydatnych informacji dotyczących branży AGD /RTV. Postaram się omówić funkcje poszczególnych sprzętów, przedstawić kryteria ich wyboru ale nie tylko.
Opisywać będę prawa konsumenta, które niestety nie każdy z nas zna lub rozumie. Od czasu do czasu opiszę również trudne relacje sprzedawca – klient J.Znajdziesz tutaj również informacje na temat nowości sprzętowych oraz promocjach organizowanych przez producentów dla klientów.
Wiedzę tutaj zawartą zdobywałem  przez lata pracy w branży AGD/RTV – tak dotyczącą sprzętu jak i praw konsumenta.
Nie będę faworyzował żadnej z marek – nie taki mam cel. Tą stronę stworzyłem aby każdy z was mógł poznać nowoczesny sprzęt AGD i RTV oraz ocenić czy poszczególne funkcje rzeczywiście będą dla was przydatne.
Dlaczego mi na tym zależy? Producenci prowadzą dzisiaj politykę, którą ja nazywam „uszczęśliwianiem na siłę” A mianowicie aby ciągle wprowadzać nowy sprzęt i nie zostać w tyle za konkurencją, producenci wymyślają przeróżne funkcje, które według nich są zbawienne w użytkowaniu dla klienta a w rzeczywistości są dla nas mało przydatne a podnoszą tylko cenę urządzenia. Więc po co przepłacać za coś z czego pewnie i tak nie będziemy korzystać a może będzie nawet nas tylko denerwować. Temu chce właśnie zapobiec.
Mam nadzieję, że dzięki wiedzy zdobytej na tej stronie, przy kolejnej wizycie w sklepie AGD/RTV zakupisz towar odpowiadający twoim potrzebom i wymaganiom a nie sprzęt który „wcisnął” Ci sprzedawca. 
Zapraszam do lektury.


Jeżeli poszukujesz sprawdzonych przepisów na szybkie, tanie i pyszne ciasta, sałatki, mięsa oraz inne potrawy, zapraszam na bloga Świat Smaku

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Witam.Stoję przed wyborem telewizora i głowa mnie zaczyna boleć od porad "ekspertów" a z twojego bloga i innych opinii wynika że twoje wypowiedzi są poparte wiadomościami i doświadczeniem.Dlatego mam pytanie:czy mogę cię prosić o poradę w tej kwestii? Proszę o info na maila: niuchta@wp.pl Dzięki i pozdrawiam

Prześlij komentarz